Mesterséges Intelligencia + Internet of Things (AI + IoT) verseny DÖNTŐ!

TMIT IoT Verseny 2021 Döntő

A TMIT AI + IoT verseny immár hetedik éve vonultatja fel a legérdekesebb új ötleteket "Dolgok Internete" témában. Az idei döntő 2022. szeptember 30-án délután 16:00 órai kezdéssel, a BME IB 028-os előadóban kerül megrendezésre. Idén a Kutatók Éjszakája rendezvénysorozat része volt a TMIT AI+IoT verseny döntője.

A verseny kiemelt tématerülete: "AI és IoT - Mesterséges Intelligencia az IoT alkalmazásaiban".

A döntő során minden csapatnak 20 perce volt bemutatni a pályaművét: ebben szerepelt videó, személyes előadású prezentáció és fizikai demonstráció is - és mind műszaki, mind gazdasági-hasznosítási kérdésekre is fény derült. Ezután a zsűri és a közönség kérdéseire válaszolt röviden az adott csapat. A csapatonkénti prezentációk után egy közös demó és beszélgetés indult: a közönség és a zsűri megtekintette a pályaműveket és kötetlen beszélgetés zajlott az érdeklődők között. Ezután a zsűri visszavonult döntésre, a közönség pedig leadta a szavazatait. A rendezvény zárásaként a zsűri kihirdette az eredményt.

A 2022. évi TMIT AI + IoT verseny döntőn két fődíj talált gazdára:

Fődíj I.
- Non-invazív egészségügyi mérőeszköz IoT alapokon
Veszely Bence
Juhos Bendegúz

Fődíj II.
- AI-támogatású egészségügyi elosztó
Pesti Laura
Wittmann Péter
Sükösd Ákos

A TMIT AI+IoT verseny közönségdíjasa:

EVCD - External Vehicle Dondition Detection
Kovács Tamás
Nagy Olivér

A TMIT AI+IoT verseny "TMIT különdíjat" nyert:

MobMod - járműtelítettség-mérő rendszer
Kovács Ádám

A TMIT AI+IoT verseny "TMIT különdíjat" nyert:

Növénygondozó cserép
Topa Dorottya Anna
Turóczy Dániel

 

Gratulálunk a döntősöknek!

--
A rendezvényen került kiállításra a "Tömegsport támogató szenzor és analitikai szolgáltatás" kutatás-fejlesztési eredménye is.

A technológia folyamatos fejlődése lehetővé teszi, hogy a sportanalitikai megoldások már ne csak az élsport kiváltsága legyen. Ezek a lehetőségek már elérhetők a tömegsport számára is. A bemutatott hardverek és analitikai eszközök segítségével akár baráti társaságok ad-hoc módon telepített rendszeren keresztül elemezhetik a mozgásuk kinematikai és dinamikai paramétereit, a játék során alkalmazott taktikát. Ezt a költséghatékony módon megvalósított pontos és gyors helymeghatározási és mozgás-detekciós megoldások teszik lehetővé, melyek alkalmasak a játékmenet valós idejű nyomonkövetésére is. A rövid videós összefoglaló itt tekinthető meg: https://drive.google.com/file/d/1GcRGAe3Bs6-XOiV-HGxGjBEHOv5P_y5H/view?usp=sharing

--